Warunki konkursu na wykonanie procedur medycznych polegających na całodobowym opisie badać RTG, TK i TK – Angio

Znak sprawy: KO/05/2023
S Z C Z E G Ó Ł O W E W A R U N K I KO N K U R S U O F E R T
na:
wykonywanie procedur medycznych, polegających na całodobowym opisie badań
RTG , TK i TK – Angio w oparciu o metodę Teleradiologii dla pacjentów Samodzielnego
Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej – Szpital w Iłży
na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(tj. Dz.U.2018.160 ze zm.), oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki
zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U.2018.1510 ze zm.)
Udzielający Zamówienie: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital
w Iłży, ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża
Ogłoszenie o konkursie zamieszczono:
-na tablicy ogłoszeń w siedzibie Szpitala,
-na stronie internetowej Szpitala http://bip2.szpitalilza.com.pl/
Rozdział I INFORMACJE OGÓLNE

  1. Szczegółowe warunki konkursu ofert określają wymagania, jakie powinna spełniać
    oferta, sposób jej przygotowania oraz tryb składania ofert przez Przyjmujących
    Zamówienia, a także zasady przeprowadzenia konkursu.
  2. Organizatorem konkursu ofert jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki
    Zdrowotnej Szpital w Iłży, zwany dalej Udzielającym Zamówienia.
  3. Udzielający Zamówienia zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w całości lub
    w części bez podania przyczyny oraz do przesunięcia terminu składania ofert.
    Rozdział II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  4. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie procedur medycznych, polegających na
    całodobowym opisie badań RTG , TK i TK – Angio w oparciu o metodę Teleradiologii dla
    pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej – Szpital w
    Iłży.
  5. Opisy badań będą wykonywane przez Przyjmującego Zamówienia 24 godziny na dobę
    przez 7 dni w tygodniu.
  6. Przyjmujący Zamówienia gwarantuje pełną dostępność czasową lekarzy radiologów
    dokonujących opisów oraz zobowiązuje się do wykonywania opisów badań RTG, TK i TK
    – Angio przez lekarzy posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie z prawem (na
    podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej tj. Dz.U.2018.160
    ze zm. oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej
    finansowanych ze środków publicznych tj. Dz.U.2018.1510 ze zm.), obowiązującą wiedzą
    medyczną i standardami oraz z zachowaniem należytej staranności.
  7. Udzielający Zamówienia przesyłał będzie obrazy w formacie DICOM na serwer wskazany
    przez Przyjmującego Zamówienia po szyfrowanym połączeniu np. VPN, za którego
    konfigurację jak i również sprzęt niezbędny do zestawienia połączenia odpowiada
    Przyjmujący Zamówienia.
  8. Podstawą wykonania opisu badań RTG, TK i TK-Angio będą przesłane drogą
    elektroniczną, przez Udzielającego Zamówienia obrazy wraz ze skierowaniem, a w
    nagłych przypadkach skan lub kopia skierowania dołączona do obrazów badania.
    Udzielający Zamówienia dopuszcza przesłanie kopii skierowania e-mailem/faxem.
    Strona 1 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński
    Znak sprawy: KO/05/2023
  9. Przyjmujący Zamówienie odpowiada za konfigurację połączenia, a także za stabilność
    pracy serwerów na które Udzielający Zamówienia przesyłać będzie obrazy.
  10. Rodzaj i szacunkowa liczba (jaką należy przyjąć do kalkulacji oferty) wykonywanych
    opisów badań:
  11. standardowego badania RTG –7.000 szt./12 m-cy,
  12. badania RTG w trybie CITO – 300 szt./12 m-cy,
  13. standardowego badania TK –1500 szt./12 m-cy.
  14. badania TK w trybie CITO – 400 szt./12 m-cy
  15. standardowego badania TK-Angio – 30szt./12 m-cy
  16. badania TK-Angio w trybie CITO – 20 szt./12 m-cy
  17. badania TK onkologiczne/porównawcze – 120 szt./12 m-cy
  18. badania TK onkologiczne/porównawcze w trybie CITO – 60 szt./12 m-cy
  19. badania TK w trybie CITO UDAR – 12 szt./12 m-cy
  20. W przypadku wykonania mniejszej ilości zdjęć Przyjmujący Zamówienia nie będzie
    stosował roszczeń wobec Udzielającego Zamówienia.
  21. W zakresie czasu realizacji opisu badań Udzielający Zamówienia oczekuje: opisu badania RTG
    planowego – w ciągu 48 godzin od momentu przekazania na serwer Przyjmującego Zamówienia
    opisu badania planowego TK, TK – Angio – w ciągu 72 godzin od momentu przekazania na
    serwer Przyjmującego Zamówienia, opisu badania „CITO” RTG, TK, TK – Angio niezwłocznie,
    jednak nie później niż do 3 godzin od momentu przekazania na serwer Przyjmującego
    Zamówienia oraz poinformowania telefonicznie lekarza dyżurującego w danym dniu o fakcie
    badania „NA „CITO”. Opis badania TK onkologiczne/porównawcze w ciągu 72 godzin od
    momentu przekazania na serwer Przyjmującego Zamówienia. Opis badania TK
    onkologiczne/porównawcze w trybie CITO niezwłocznie, jednak nie później niż do 3 godzin od
    momentu przekazania na serwer Przyjmującego Zamówienia oraz poinformowania telefonicznie
    lekarza dyżurującego w danym dniu o fakcie badania „na cito”. Opis badania CITO UDAR w
    przeciągu 1 godziny od momentu przekazania na serwer Przyjmującego Zamówienia.
  22. Przyjmujący Zamówienia zapewni 24 godzinny nadzór telefoniczny nad wykonywaniem
    przedmiotowych badań.
  23. Przyjmujący Zamówienia gwarantuje, że: zintegruje własny system teleradiologiczny z
    systemem RIS Medicus OnLine firmy CloudiMed Sp z.o.o. na własny koszt w sposób niezbędny
    do:
    a) odbioru w systemie teleradiologicznym badania wskazanego przez pracownika Udzielającego
    Zamówienia do opisu wraz ze wskazanym priorytetem opisu badania,
    b) wysyłania do systemu RIS opisu badania w formie HL7.
  24. System RIS Udzielającego Zamówienia przesyła do systemu teleradiologicznego wszystkie
    dane wymagane do utworzenia opisu badania, w tym:
    a) dane pacjenta,
    b) dane jednostki zlecającej,
    c) dane lekarza zlecającego,
    d) kody zlecającego,
    e) informacje o wykonanej procedurze, a także informacje o priorytecie opisu badania.
  25. Po otrzymaniu informacji zwrotnej z opisem badania w postaci HL7 opis trafić musi
    bezpośrednio do pacjenta, któremu zlecenie jest realizowane w systemie HIS Medicus OnLine
    firmy CloudiMed Sp z.o.o., a następnie zostanie odesłany do PACS firmy Synektik.
  26. Udzielający zamówienie informuje iż nie będzie uczestniczył w pozyskaniu stosownych ofert
    w zakresie usług serwisowych lub innych.
  27. Udzielający zamówienie wymaga od Przyjmującego Zamówienia pokrycia kosztów
    ewentualnych licencji, które stają się własnością Udzielającego Zamówienia.
    Udzielający Zamówienia udostępni licencje modułu Systemu ArPACS SRV/WEB 1x licencje
    modułu DICOMTele dla systemu ArPACS (Teleradiologia) oraz licencje modułu Systemu
    Radiologicznego RIS CloudiMed 1x licencje modułu RIS/HIS Tele dla systemu RIS/HIS
    (Teleradiologia). Dodatkowo Udzielający Zamówienia dostarczy na własny koszt sprzęt do
    magazynowania archiwum zdjęć opisywanych drogą Teleradiologii na posiadający min. 16 TB
    Strona 2 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński
    Znak sprawy: KO/05/2023
    miejsca. Dostarczony sprzęt staje się własnością Udzielającego Zamówienia.
  28. Opisy zdjęć z Teleradiologii muszą być podpisane elektronicznie np. podpisem
    kwalifikowanym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Opisy badań z
    chwilą ich przesłania przez Przyjmującego Zamówienia do Udzielającego Zamówienia stają się
    własnością Udzielającego Zamówienia.
    Rozdział III TERMINY SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
  29. Termin składania ofert do 24.10.2023 r. do godziny 14:00
  30. Termin otwarcia ofert 24.10.2023 r. do godziny 14:30
  31. Przyjmujący Zamówienia pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni od dnia, w
    którym upłynął termin składania ofert.
  32. Termin związania z ofertą może być przedłużony w drodze oświadczenia przez
    Przyjmującego Zamówienia.
    Rozdział IV OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH TREŚCI ZAPYTANIA
    OFERTOWEGO, INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ
    SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
  33. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie z prośbą o wyjaśnienie treści
    zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres eunijne@szpitalilza.com.pl do dnia
    20.10.2023 r.
  34. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po terminie
    wskazanym w pkt.1, Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  35. Do kontaktowania się z Zamawiającym w sprawach dotyczących zapytania ofertowego
    wyznacza się następujące osoby :
    a) w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych:
    Artur Paczyński, tel. 048 368 17 09, + 48 516 150 282;
    e-mail: apaczynski@szpitalilza.com.pl
    b) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
    Mirosława Ołowiak, tel. 48 368 17 32,
    e-mail: radiologia@szpitalilza.com.pl
    c) w zakresie dotyczącym zagadnień informatycznych:
    Artur Ofman, tel. 48 368 17 29,
    e-mail: aofman@szpitalilza.com.pl
    Rozdział V DODATKOWE WYMAGANIA / OBOWIĄZKI PRZYJMUJĄCEGO ZAMÓWIENIE
  36. Wymaga się aby świadczeń udzielali lekarze specjaliści z zakresu radiologii.
  37. Udział w konkursie mogą brać podmioty spełniające następujące warunki:
    a) prowadzą działalność leczniczą od co najmniej 1roku, legitymują się odpowiednim
    doświadczeniem – wykażą, że świadczyli usługi z zakresu teleradiologii na rzecz
    podmiotu leczniczego – szpitala przez okres 1 roku oraz, że usługi te były należycie
    wykonywane,
    b) zapewnia lekarzom udzielającym świadczeń (opisującym badania) możliwość ich
    podpisania bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy
    ważnego kwalifikowanego certyfikatu przy czym do czasu wprowadzenia obowiązku w
    tym zakresie (podpisywania dokumentacji bezpiecznym podpisem elektronicznym
    weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu) powszechnie
    obowiązującymi przepisami prawa, Udzielający zamówienia dopuszcza możliwość aby
    podpis był złożony i weryfikowany przy wykorzystaniu wewnętrznych mechanizmów
    systemu teleinformatycznego, o którym mowa w § 80 Rozporządzenia Ministra Zdrowia
    Strona 3 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński
    Znak sprawy: KO/05/2023
    z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji
    medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
  38. Udzielający Zamówienia wymaga, aby uruchomienie usługi poprzedzone zostało
    odpowiednimi testami wykonanymi przez Przyjmującego Zamówienia, które to
    jednoznacznie potwierdzą, gotowość systemów do prawidłowego przebiegu usługi
    teleradiologii.
  39. Przyjmujący Zamówienia zobowiązuje się do zapewnienia należytego zabezpieczenia
    dostępu do transmitowanych danych przed osobami niepowołanymi, a w szczególności
    do zakodowania danych tak by bez stosownego klucza były bezużyteczne i nieczytelne.
  40. Przyjmujący Zamówienia utworzy konta dostępowe dla Personelu medycznego
    wskazanego przez Udzielającego Zamówienia z uprawnieniami do przeglądania
    wyników badań.
  41. Przyjmujący Zamówienia będzie utrzymywał w okresie obowiązywania umowy
    bezpieczne łącze do systemu teleradiologii zgodnie z przepisami prawa, stosowanymi
    normami i wymogami w zakresie bezpieczeństwa przesyłu informacji oraz
    wymaganiami technicznymi.
  42. Udzielający zamówienia dopuszcza podpisanie Umowy według wzoru podmiotu
    Przyjmującego Zamówienie, spełniającego wymagania zawarte w Ustawie o działalności
    leczniczej.
    Rozdział VI PODMIOTY PRZYSTĘPUJĄCE DO KONKURSU OFERT
  43. Do konkursu mogą przystąpić następujące podmioty:
    a) osoby fizyczne wykonujące zawód w ramach praktyki zawodowej w rozumieniu art. 5
    ustawy z dnia 15.04.2011r. o działalności leczniczej (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 991 z późn.
    zm.),
    b) podmioty lecznicze, o których mowa w art. 4 ustawy z dnia 15.04.2011r. o działalności
    leczniczej (tj. Dz.U. 2023 r., poz. 991 z późn. zm.) , które wykażą, że dysponują osobami
    spełniającymi wymogi określonymi w ust. 3 poniżej.
    c) Podmioty przystępujące do konkursu muszą spełniać wymagania określone przez NFZ
    niezbędne do udzielania świadczeń.
  44. Przyjmujący zamówienie w celu prawidłowego przygotowania i złożenia oferty
    powinien zapoznać się ze wszystkimi informacjami zawartymi w Szczegółowych
    Warunkach Konkursu Ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych.
  45. Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest złożenie Udzielającemu Zamówienia
    oferty zgodnie z wymogami ustalonymi przez Udzielającego Zamówienia.
  46. Przyjmujący Zamówienia ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
    złożeniem oferty.
    Rozdział VII WYMAGANE WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFERTA
  47. Przyjmujący Zamówienia przystępujący do konkursu zobowiązany jest złożyć
    Udzielającemu Zamówienia ofertę.
  48. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi
    Załącznik – KO-05-2023 Oferta Przyjmującego Zamówienia – do niniejszych
    Szczegółowych Warunków Konkursu Ofert na udzielania świadczeń zdrowotnych.
  49. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami, pod rygorem nieważności, musi być złożona w
    formie pisemnej w języku polskim.
  50. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    a) kopię dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień
    do udzielania świadczeń zdrowotnych a w przypadku osób fizycznych wykonujących
    zawód w ramach praktyki zawodowej w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 15.04.2011r. o
    działalności leczniczej (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 991 z późn. zm.)
    Strona 4 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński
    Znak sprawy: KO/05/2023
    -kserokopię prawa wykonywania zawodu,
    -kserokopię dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu specjalisty
    -zaświadczenie lekarskie o zdolności do udzielania świadczeń zdrowotnych,
  • kserokopię polisy OC lub zobowiązanie Przyjmującego Zamówienia do przedstawienia kopii
    umowy ubezpieczenia (najpóźniej w dniu podpisania umowy) o odpowiedzialności cywilnej za
    szkody wyrządzone przy udzielaniu świadczeń medycznych,
  • kserokopię decyzji nadania numeru NIP,
  • kserokopię decyzji nadania numeru REGON,
  • aktualny wyciąg z CEIDG lub KRS,
  • wyciąg z Rejestru Podmiotów Prowadzących Działalność Leczniczą.
    b) W przypadku grupowej praktyki zawodowej wymagane jest przedłożenie ww.
    dokumentów w stosunku do wszystkich osób udzielających świadczeń w ramach
    praktyki.
    c) w przypadku podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o której mowa w art. 4
    ustawy z dnia 15.04.2011r. o działalności leczniczej (Dz.U.z 2018r., poz.160ze zm.):
  • kserokopię decyzji nadania numeru NIP,
  • kserokopię decyzji nadania numeru REGON,
  • aktualny wyciąg z CEIDG lub przedsiębiorców odpis aktualny z Rejestru Przedsiębiorców KRS,
    wyciąg z Rejestru Podmiotów Prowadzących Działalność Leczniczą,
  • kserokopię polisy OC lub zobowiązanie Przyjmującego Zamówienie do przedstawienia kopii
    umowy ubezpieczenia (najpóźniej w dniu podpisania umowy) o odpowiedzialności cywilnej za
    szkody wyrządzone przy udzielaniu świadczeń medycznych,
  • wykaz osób udzielających świadczeń zdrowotnych wraz z kserokopiami dokumentów
    potwierdzających kwalifikacje o których mowa w punkcie a), zgodnie ze wzorem– KO-05-2023
    Wykaz Osób – zamieszczonym w Szczegółowym Warunku Konkursu Ofert na udzielanie
    świadczeń zdrowotnych.
  1. Oferta oraz wszystkie dokumenty muszą być czytelne oraz podpisane, a kserokopie
    potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Przyjmującego Zamówienia lub osobę prawnie
    umocowaną do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Przyjmującego Zamówienia.
  2. W przypadku, gdy Przyjmujący Zamówienia jest reprezentowany przez pełnomocnika, do
    oferty powinno być załączone wystawione i podpisane przez Przyjmującego Zamówienia
    pełnomocnictwo do reprezentowania w toku postępowania konkursowego i do zawarcia
    umowy.
  3. Cena w ofercie powinna być podana kwotowo w złotych polskich.
  4. Ofertę wraz z załącznikami opatrzoną danymi Przyjmującego Zamówienia należy złożyć
    za pośrednictwem skrzynki e-mail podanej w ogłoszeniu o konkursie ofert na udzielanie
    świadczeń zdrowotnych.
  5. Przyjmujący Zamówienia może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu
    składania ofert. Fakt wycofania oferty musi być odnotowany przez Udzielającego Zamówienia
    w rejestrze ofert i potwierdzony podpisem Przyjmującego Zamówienia lub osoby przez niego
    upoważnionej.
    Rozdział VIII KRYTERIA WYBORU OFERTY
    Komisja konkursowa dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium:
    cena brutto – 100%.
    Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawiera najniższą cenę za wykonane
    świadczenia zdrowotne.
    Rozdział IX TRYB OTWIERANIA OFERT
  6. W celu przeprowadzenia konkursu ofert Udzielający Zamówienia powoła komisję
    konkursową.
  7. Komisja konkursowa składać się będzie z 3 osób, spośród których Udzielający Zamówienia
    Strona 5 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński
    Znak sprawy: KO/05/2023
    wyznaczy Przewodniczącego komisji konkursowej.
  8. Członek komisji konkursowej podlega wyłączeniu od udziału w pracach komisji, gdy
    Przyjmujący Zamówienia jest: jego małżonek oraz krewny i powinowaty do drugiego stopnia;
    osoba związana z nim z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli;
    osoba pozostająca wobec niego w stosunku nadrzędności służbowej;
    osoba, której małżonek, krewny lub powinowaty do drugiego stopnia albo osoba związana z nią
    z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli pozostaje wobec niego w stosunku nadrzędności
    służbowej.
  9. Dyrektor Szpitala w sytuacji, o której mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu dokonuje
    wyłączenia członka komisji konkursowej i powołuje nowego członka komisji konkursowej.
  10. Komisja konkursowa rozwiązuje się z chwilą rozstrzygnięcia Konkursu Ofert.
  11. Otwieranie ofert nastąpi w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu bez udziału
    Przyjmujących Zamówienia.
  12. Komisja stwierdza prawidłowość ogłoszenia Konkursu Ofert oraz liczbę złożonych ofert;
    otwiera e-maile z ofertami i ustala, które z ofert spełniają Szczegółowe Warunki Konkursu Ofert;
    ogłasza Przyjmującym Zamówienia, które oferty zostaną odrzucone;
    przyjmuje do protokołu zgłoszone przez Przyjmujących Zamówienia wyjaśnienia lub
    oświadczenia.
  13. W części konkursu ofert komisja może:
    a) wybrać ofertę, która zapewnia ciągłość udzielania świadczeń zdrowotnych,
    kompleksowość
    i dostępność oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę;
    b) nie dokonać wyboru żadnej oferty, jeżeli nie wynika z nich możliwość właściwego
    udzielania świadczeń zdrowotnych.
  14. Udzielający Zamówienia zawiadomi e-mailem wybranego Przyjmującego Zamówienia
    o terminie i formie podpisania umowy.
  15. Komisja odrzuci ofertę:
    a) złożoną przez Przyjmującego Zamówienia po terminie;
    b) zawierającą nieprawdziwe informacje;
    c) jeżeli Przyjmujący Zamówienia nie określił przedmiotu oferty lub nie sporządził
    harmonogramu udzielania świadczeń zdrowotnych lub nie podał ceny za udzielanie świadczeń
    zdrowotnych;
    d) jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
    e) jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
    f) jeżeli Przyjmujący Zamówienia złożył ofertę alternatywną;
    g) niezgodna z treścią niniejszych Szczegółowych Warunków udzielania świadczeń;
    której braki formalne nie zostały usunięte w terminie określonym przez Udzielającego
    Zamówienia.
  16. W przypadku gdy Przyjmujący Zamówienia nie przedstawił wszystkich wymaganych
    dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, komisja wzywa Przyjmującego Zamówienia
    do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
  17. Z przebiegu konkursu sporządza się protokół, który powinien zawierać
    a) oznaczenie miejsca i czasu rozpoczęcia i zakończenia konkursu;
    b) imię i nazwisko członków komisji konkursowej;
    c) wykaz zgłoszonych ofert;
    d) wykaz ofert odpowiadających warunkom określonym w konkursie;
    e) wykaz ofert nie odpowiadający warunkom określonym w konkursie lub zgłoszonych po
    terminie wraz z uzasadnieniem;
    f) wyjaśnienia i oświadczenia zgłoszone przez Przyjmujących Zamówienia;
    g) najkorzystniejszych ofert dla Udzielającego Zamówienia albo stwierdzenie, że żadna z ofert
    nie została przyjęta wraz z uzasadnieniem;
    h) wzmiankę o odczytaniu protokołu;
    i) podpisy członków komisji konkursowej.
    Strona 6 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński
    Znak sprawy: KO/05/2023
    Rozdział X UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO
  18. Dyrektor może unieważnić postępowanie w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń
    zdrowotnych, gdy:
    a) nie wpłynęła żadna oferta;
    b)odrzucono wszystkie oferty;
    c) kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Szpital przeznaczył na
    finansowanie świadczeń zdrowotnych;
    d) nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
    zawarcie umowy nie leżą w interesie ubezpieczonych, czego nie można było wcześniej
    przewidzieć.
  19. Jeżeli w toku konkursu ofert wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, komisja
    może przyjąć tę ofertę.
  20. Jeżeli nie nastąpiło unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie
    świadczeń zdrowotnych, komisja ogłasza o rozstrzygnięciu postępowania.
    Rozdział XI OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW
    Osobami uprawnionymi do kontaktów z ramienia Udzielającego Zamówienia są:
    Pani Mirosława Ołowiak – Kierownik Zakładu Diagnostyki Obrazowej, tel. 48 368 17 32
    Pan Artur Paczyński – Inspektor ds. Zamówień Publicznych, tel. 48 368 17 09
    Rozdział XII ZAWARCIE UMOWY
    Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy
    Rozdział XIII PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
    kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
    administratorem danych osobowych Przyjmujących zamówienie jest Samodzielny Zespół
    Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży, ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża;
    administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować
    w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty
    elektronicznej: iod@szpitalilza.com.pl ; administrator będzie przetwarzał Państwa dane
    osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu
    wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na
    żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; dane osobowe mogą być
    udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na
    rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania
    danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
    oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
    ochrony danych osobowych); administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych
    osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
    mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
    Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: Państwa dane osobowe będą
    przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23
    kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych,
    ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
    przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu
    nadzorczego; podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia
    umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
    Strona 7 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński
    Znak sprawy: KO/05/2023
    administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
    osobowe.
    Rozdział XIV POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    W sprawach nie uregulowanych w niniejszych Szczegółowych Warunkach Konkursu Ofert na
    udzielanie świadczeń zdrowotnych zastosowanie mają przepisy:
    Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz Kodeksu Cywilnego.
    Udzielający Zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe zawarte w ofertach wyłącznie w celu
    przeprowadzenia, rozstrzygnięcia niniejszego postępowania jak i zawarcia umowy o udzielanie
    świadczeń. Dane będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    Załączniki:
    KO-05-2023- Oferta przyjmującego zamówienie
    KO-05-2023 Wykaz osób udzielających świadczenia zdrowotne
    KO-05-2023 Projekt Umowy wraz z 5 załącznikami
    Strona 8 z 8
    Sporządził: Artur Paczyński